Ajándéktáskák, tasakok


Mint már említettem, a hideg idővel együtt a karácsonyi hangulat is rámtört. Egyébként is hajlamos vagyok már augusztusban erre a szép ünnepre készülni, de ilyenkor különösen. Idén is a klasszikus piros-fehér összeállítást választottam. Szerintem ez mutat legjobban a zöld karácsonyfán és mellette.
 
Készítettem textilből nagyobb ajándéktáskákat, amibe pont belefér egy (vagy két) helyes mackó, némi édesség, kisebb könyv, vagy CD. Méretük nagyjából 20x20 centiméter, 8 centi széles talppal. A csíkosat fehér pamuttal béleltem, az egyszínüeket saját anyagukkal.



Kisebb testvérei ezek az ajándék zsákocskák. Rávarrtam a kötőt, aminek a végeit apró szivek díszítik. Méretük 15x10 centiméter. Méltó csomagolása lehet egy ékszernek, házi készítésű mézeskalácsnak, bon-bonnak, vagy más apróságnak.
Ajánlom ezeket a termékeket azoknak, akik szeretnének mást, a megszokott papírba csomagolásnál, azoknak, akiknek fontos a környezetünk, hiszen ez teljesen újrahasznosítható, később is használható számtalan módon, és persze azoknak, akik csak egyszerűen valami szépre vágynak.

Ui: már készülnek a hasonló karácsonyfa díszek is. :) Bármelyik termékemet kérésre szívesen elkészítem más színben, méretben is.

Nincsenek megjegyzések: