Mini napló

Tegnap hirtelen nagy szükségem volt egy kis jegyzetfüzetre, amibe a nagyon fontos dolgaimat felirogathatom. Persze nem volt itthon, úgyhogy gyorsan megleptem magam egy ilyennel.
Erre mondaná KAP, hogy "És? Meglepődtél?" Ami azt illeti igen, mert elég jól sikerült, ahhoz képest, hogy először készítettem ilyet. Bevarrt lapokkal, textil borítással, igazi kis romantikus darab lett. Bár semmi romantikus nem kerül bele...
Mindenesetre nagyon megszerettem, és pont elfér a markomban.



Nem törekedtem rá, hogy szép egyformák legyenek a lapjai, ez látszik is, így egy kissé "rusztikus" a végeredmény. Nekem tökéletes! :) 

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörű ez a csíkos anyag!:) Ilyen füzetkét én is szívesen használnék... mostanában gyakran rajzolok, tényleg jól jönne! Leírást kapunk hozzá? :)

Ledorka írta...

Bevarrtad a lapokat? Hihetetlen vagy! :))) Szép a borítás is, szuper lett!

boGár krea írta...

Cirmocska, nem találtam fel a spanyolviaszt...:) Még régebben beírtam a keresőbe, hogy könyvkötés házilag, és egy csomó találatot kiadott. Ami legegyszerűbb, és könnyen kivitelezhető, de nem profi megoldás: http://www.noilapozo.hu/20091129/ajandekba-adhato-konyv-keszitese-hazilag-fuzes-ragasztas-kotes
A többihez általában kellenek olyan anyagok és eszközök, amiket egy átlagos "eztisfélreteszem-jóleszmégvalamire" ember sem tart otthon! :)

Lidércke, be bizony! :) Na, nem túl sokat, és csak úgy gyorsan, ahogy sikerült. Nem préseltem, nem kevertem enyves ragasztót, csak ami épp kéznél volt...
Egy profi eléggé elszörnyedne, ha tudná miféle egyszerű mezei módszerrel és anyagokkal dolgoztam! :)
Viszont legalább tudom, hogy ha lenne elég időm, ilyet is tudnék... (Szeretnék!) :D