Mackók, babák, miegymás

Végül lettek zsebmackók és néhány nagyobb is.

Gyülekeznek Réziék is.


Ez az anyag annyira megtetszett, hogy csak a minta kedvért készítettem néhány szívecskét. Ooh la la!! :D
(Henry Glass & Co. mintája: Polly goes to Paris)


Persze ennek okán a többi kedvenc anyagomból is összedobtam már pár darabot... Annyi kiszabott, félkész dolog várja, hogy elkészüljön... Túl sok mindent szeretnék egyszerre. A többihez, ami meg még csak a fejemben van, itt sorakoznak az előszedett anyagok. Lassan inkább műhely  a nappalink, mint nappali. Na, de majd egyszer lesz igazi műhelyem is, és már csak az lesz itt, amit esténként felhurcolok, hogy akkor se unatkozzam...

9 megjegyzés:

Aledi írta...

Ez az én vágyam is :)
Nagyon szépek, vidámak, színesek.

bubble írta...

Az a csíkos zöldorrú maci annyira édes!!! :)

Ledorka írta...

Tündériek. :) A többit is megértem: rengeteg dolgot akartok csinálni, műhelyt is szeretnék...

Shushanna írta...

Mind nagyon bájos, de a Rézik!...
Imádom őket!:)

F.Gina írta...

Édesek a Rézik, főleg a napsugár-csíkos arcú :)) No meg a zöld !
Nálunk már az egész lakás műhely :((

zazálea írta...

Az én szívem Réziért dobog. :o) Úgy nagyjából mindegyikért.

boGár krea írta...

Annyira jó, hogy írtok és vagytok nekem! Bár nem ismerjük egymást személyesen, mégis sokat adok a véleményetekre!Köszönöm!:)))

Móni írta...

Köszi a nagymackókat :))).
Nahát, nekem valahogy kimaradt, hogy ezek a csudaaranyos babáid Rézik :).
A műhely... ó, ha egyszer, ó... én nem vinnék haza semmit :D.

boGár krea írta...

Móni, szívesen! :)
A műhely nekem itthon lesz, egyszer,... talán még idén. :) Úgyhogy nem kell hazahoznom semmit, csak fel a lépcsőn...;)