Teknős Terka

Ismeritek a Vakáció erdőházán című mesét? Nekünk kazettán van meg, még az én gyermekkoromból. Szerencsére a régi mini-hifink működik, így az én fiacskáim is hallgathatják. Nagyon szerettem, és most is szívesen dudorászom:
"Erdőházán tombol már a vakáció,
ide várunk jó barát.
Erdőházán tó fenékig ér a hangulat,
kuncognak a kis halak,
hi-hi, hi-hi, ha-ha!"
Na, ebben a mesében szerepel például Teknős Terka néni is. Nem mondom, hogy róla mintáztam ezt a figurát, de eszembe jutott róla...




Valamint szeretném megmutatni, hogy a madaram (galambom) kisebbik - eredeti - változata mire is jó. :)
Bemutatja az unokahugocskám:


Persze közben hallatni kell némi elégedett zümmögő-doromboló "hmmmm-hmmmm-mmmmm" hangot!

9 megjegyzés:

Tímel írta...

A mesét nem ismerem, de a teknőc édes nagyon :)
És a kiskrapek is :)

Ledorka írta...

Az utolsó kép csúcs! :))) A teknős is édes ám, de a fiatalúr viszi a prímet. :)
(Ja, és irigylem a kanapédat. :D Ilyet szerettem volna, csak nem tudtuk megoldani a szállítást.)

boGár krea írta...

KISLÁNY!!!!! - az unokahugom!
Javítom a bejegyzést, hogy egyértelmű legyen! :)

Ledorka írta...

jaj, bocsánat.... :/

boGár krea írta...

Semmi gond! :))))
Nem elég színhelyes a fotó, így nem látszik, hogy lányos a naci, és a fodor sem, ami az alján van... :)

boGár krea írta...

Ja, és a kanapénkat nagyon szeretem. Már sok-sok évvel ezelőtt tudtam, hogy ilyen lesz. És íme! :D

cskata írta...

Jópofa Teki! És mintha az én Csemetémet látnám,Ő is így dugdossa a szájába a dolgokat. :)Nagyon Éééédes!!!!!! :)

renka írta...

Szia!

A teknős nagyon cuki!
Ez a kazi nekem is megvolt, de sajnos elveszett! Nekem Helén a tehén volt a kedvencem! Már nagyon régen próbálom újra megszerezni, de eddig még nem sok sikerrel jártam. Van valami ötleted, hogy hol lehetne megvenni? Előre is köszönöm a segítséget!

boGár krea írta...

Köszönöm renka! Sajnos nem tudom, hol lehet most kapni, én sem találtam a múltkor a neten. Mondanám, hogy átveszem neked, de már nincs átjátszós magnónk. :(