A nagy fogadkozások ellenére...

...mármint, hogy nem varrok semmit januárig, azért be kell vallanom: nem bírtam ki. Persze nem dolgoztam hivatalosan, csak rendezgettem a dolgaimat, papír munka, rendszerezés, rend rakás, miegymás.
Így került sor arra, hogy az egy ibrikben összezsúfolt ceruzák, tollak, ollók végre külön dobozokhoz jutottak.
Nem találtam fel a spanyol viaszt, sokan készítettek már előttem konzerv dobozokból tartókákat, az enyém ilyen lett:

Persze túl sok munkát nem kellett belefektetnem, de éppen az egyszerűsége miatt tetszik. Mellettük fonott kosarakban sorakoznak az anyagok és egyéb kellékek, így most már igazán szolidan meghúzódunk itt a nappali sarkában. :)

Aztán született még egy (nekem) szuper csípőtáska is, mert sokszor nincs zsebem, így ebbe beledobom a telefont, és már csacsoghatunk is egész nap a húgommal. Attól még a kezem is jár... ;)




Nincsenek megjegyzések: