Ígértem már

..., hogy nem csak kész figurákat mutatok, hanem némi betekintést a műhely titkokba is.
Hát tessék:
Üldögélünk a teraszon, és dolgozunk. Persze szó sincs gyermek munkáról, ők teljesen önszántukból alkotnak az asztal innenső oldalán. :) Ott szemben, ahol a tálcán sorakoznak a marok mackók, ott az én helyem.
Azt kell mondjam, jó dolgunk van!


És az sem elhanyagolható szerintem, hogy az ekkora boldogságban, békességben és jókedvben készült figuráknak, játékoknak egész más a lelke, mint azoknak, amik tömegesen szaladnak le valamelyik futószalagról a messzi Ázsiában.
Ti hogy gondoljátok?

2 megjegyzés:

Fércművek írta...

Az én fiaimmal az ilyenfajta idill kb. 3 másodpercig tart. Ők képtelenek megülni a fenekükön önszántukból. :)

inecsg írta...

Nálunk sincs tömeggyártás. Mindnek szoktam nevet is adni. :-)