Itt van újra!

És bizony nekem szép. Minden évben elmondom, de hátha még valaki nem hallotta: az ősz az én évszakom! Szeretem, ilyenkor vagyok leginkább önmagam. Különös így az elején, mikor még jó idő van, ki lehet ülni a kertbe és végre fel lehet már venni rendes ruhákat is. Jól esik sétálni vagy kapirgálni a kertben. Szóval kerek a világ!

Ennek - mármint az ősznek - jegyében készültek a piros-fehér díszek mintájára ezek a függeszthető figurák egy kedves megrendelőm kérésére. Bár be kell vallanom, annak ellenére, hogy mennyire szeretem ezt az évszakot, ezeket a színeket szinte alig használom, a ruháim közt sincs hasonló árnyalat. Azért remélem sikerült visszaadnom a kívánt hangulatot!


A másik dolog, amin mostanában dolgozom, a Káli Art Inn hotel ajándéktárgyainak készítése. Ezek a naplók már a szállodában várják a vendégeket.
Mellesleg ha a Káli Art Innbe egyelőre nem tudtok elmenni, azért a honlapot érdemes megnézni, mert gyönyörű képeket láthattok. Én már évekkel ezelőtt kinéztem magamnak ezt a helyet és ugyan még nem került rá sok, hogy meglátogassuk, de ez nem maradhat így sokáig! :)







2 megjegyzés:

eszterda írta...

Nagyon jó hangulat! A Káli-ban pedig már jártunk, tényleg érdemes odanézni, töltődi. Gratula a jelenléthez!:)))

era írta...

"szép,mint mindíg..." :-) Köszönöm!