Műhely

A nagyobb munkák során befogott kicsi asztalomat mutatom ismét. Most éppen különböző készültségi fokban lévő batyusokkal van tele. Vannak már készen is szép számmal, de láthattok ott még lyukas figurákat, üres tartókat. Persze ez itt már az utolsó fázis. Jó pár napba telt eddig eljutni, és azért még a sok apró arcocska hímzése is hátra van. Nagyon szeretem, mikor ilyen sokan összegyűlnek.
Nektek hogy tetszik ez az alsó képen látható inkább kívül mintás, de sokkal egyszínűbb figurákkal töltött tarka változat?
(Gazdája már van, sőt az anyagot is tőle kaptam. Ahogy sok-sok inspirációval és ötlettel is gazdagít, aminek nagyon örülök. Köszönöm Erika! :))
Szóval nekem nagyon megtetszett így is. Vidám darab lett.

Ezt az egyet nem, de a többit megnézhetitek (sőt meg is vehetitek) vasárnap a WAMP-on, de van belőle a webbolt polcain is.


3 megjegyzés:

Erika írta...

Jajj, annyira lennék még kisgyerek, hogy ilyeneket kérhetnék a szüleimtől ... Csuda helyesek, nagyon jó hangulat lehet a műhelyedben :)

Névtelen írta...

:-)Én is köszönöm!Hű és a műhelyasztalod!Annyira szívet melengetőek a színei és ha belegondolok mennyi munka!!! Gratula hozzá! Erika

boGár krea írta...

Érdekes, hogy ezek mennyire nem az én színeim, és mégis most milyen szívesen dolgozom velük. Úgy látszik rám is átragadt az ősz hangulata.