December 15.

Ma minden termékem 10 % kedvezménnyel vásárolható meg. Még biztosan odaér karácsonyra!
A mai kód, amit üzenetben írjatok meg a kedvezmény érvényesítéséhez: karácsony10.


És még valamit: ha csak tehetitek, ma ne csináljatok külön programot, egyszerűen csak pihenjetek egy kicsit a nagy rohanás közben.  Szükség van rá!(Persze dolgozni el kell menni - ha nem, még jobb -, de utána marad pár óra.) Magamon is érzem: kicsit elfáradtam, pedig nem vagyok nap mint nap a városi forgatagban, nem érzékelem a tülekedést, türelmetlenséget, hangzavart és ezért kimondhatatlanul hálás vagyok. El sem tudom képzelni, hogyan tudnám elviselni mindezt pont így karácsony előtt.
Tegyetek fel egy nektek kedves lemezt, főzzetek egy finom teát, kucorodjatok a legpuhább pléd alá, bújjatok össze a gyerekekkel/kedvesetekkel/cicával, kutyával és élvezzétek a nyugalmat. Nem kell ezzel megvárni a karácsonyt! (És be kell vallanom, nálunk az a három nap inkább a jövés-menésről szól, találkozunk az összes rokonnal, ami szintén csodás, de semmiképp sem pihentető befelé fordulás.)
Tehát szánjatok ma egy kis időt magatokra!

3 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

Dejóó is lenne csak úgy bekuckózni, de ma az egyik legmozgalmasabb nap a 7-en gyerekekkel...pfff...
a 3 napos karácsony pedig tavaly végre nem ide-oda utazással telt, s az ideit is így tervezzük, sokkal jobb volt, viszont 2 ünnep közt jöttünk-mentünk, most is valszeg ez lesz, de ha nem azt se bánnám ;)

boGár krea írta...

Ma nekem sem jött össze, három napig folyamatosan karácsonyi programok vannak az oviban, suliban délutánonként, esténként.
(Azt olvastam először, hogy a mai a legmozgalmasabb napod hét gyerekkel! :))
De amint tehetem pihenek egy (vagy két) nagyot.

Ulla's Quilt World írta...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!