December 20.

Elkezdődött a téli szünet és idén olyan szerencsés vagyok, hogy minden kötelezettségemet letudtam mostanra. Így a maradék időmet a gyerekeimnek és a karácsonyi készülődésnek szentelhetem. Persze ma a reggeli tea mellett megírom az újabb listát, hogy minden időben kész legyen (sütés, főzés, rámolás). Így lehet, hogy be tudok még iktatni egy-két olyan dolgot, amit majd csak januárban terveztem megcsinálni. De a lényeg, hogy tegnap megvettük az utolsó ajándékot is, már csak a csomagolás van hátra. Így idén legalább jut idő majd arra is, hogy tényleg szép legyen. Összegyűjtöttem néhány nekem tetszőt. (A végére került néhány színesebb is, de azért sejthető, hogy nálunk milyen várható.)






Utóbbi három forrása, további sok ötlet mellett.

1 megjegyzés:

Timi írta...

Ügyes vagy! Én is így vagyok idén, és olyan jó érzés, hogy minden kész, minden rendben.:)
Boldog karácsonyt!