Még áll a bál

Hamarosan véget ér a farsangi időszak, jövő héten már hamvazó szerda, de talán még van olyan ovi, suli, ahol eddig nem került rá sor. Mi már mindkét gyerkőc jelmez készítésén és bemutatkozásán túl vagyunk. Nincs komolyabb gondom a készen vásárolt jelmezekkel, hiszen van úgy, hogy nincs elég időnk vagy energiánk napokig szabni, varrni, ragasztani. Ugyanakkor azt el kell ismerni, hogy az otthon készült maskarák izgalmasabbak, kreatívabbak és egyediek.
Iskolánkban - ami immár ökoiskola -az újrahasznosított jelmezek kerültek előtérbe, így mi is ilyenben gondolkodtunk. Soroltam én, hogy mi mindent használhatnánk fel, de a kartonnál meg is álltunk, mert az én nagyobbik csemetém magyar kártya szeretett volna lenni. Gondoltam egyszerű és nagyszerű, mit nekem?
Nos, végül egy teljes napot babráltam vele, de megérte. 1:6-hoz méretarányban nagyítottam a lapokat és íme az eredmény. 



 Itt az alsó képen pedig a kisebb gyerkőc robot jelmeze is látható. Nem bonyolítottam túl, de abban a húsz percben amíg viselte, tökéletesen boldog volt vele. Azóta pedig remek játék lett belőle.

Alább pedig néhány remekmű látható gondolat ébresztőnek.
Léghajó két változata:


Így építsünk méhkast a gyermek fejére. Derékig érő hajjal rendelkezők előnyben. Gyönyörű!


Néhány hét pom-pom gyártást követően összedobhatunk egy kedves báránykát is.


Talán egyik legegyszerűbben elkészíthető az örökzöld gomba. (némi képzavarral élve)


Bolyhos kapucnis pulcsit átalakítva baglyot kapunk.


Szintén a könnyebb esetek közé tartozik a kerti törpe.


 Ha lányom lenne vagy időutazhatnék ezt választanám. Öltöztetős baba kartonból. Egyszerű(en) zseniális!


képek forrása: pinterest.com

Nincsenek megjegyzések: