Ugyanaz, de mégis más

Hogy mindig kell egy kicsit más, egy kicsit új, ezzel nem mondtam nagy újdonságot. Így volt ez eddig is, ez után sem lesz másképp. Hogy mi okozza a változást, abban lehet eltérés. 
Legtöbbször belső igény hajt előre, egyszerűen szükségem van rá, hogy mást csináljak, nevezhetjük akár alkotási vágynak. Máskor egy-egy megrendelés ad új ötleteket, ez formálódik sajátommá előbb a fejemben, papíron, majd a kezeim közt. Van, hogy a gyermekeim, a környezetem inspirálnak. És lehet ennél sokkal prózaibb oka, mint például a garázsok új színei esetében: elfogyott a zöld anyagom, amit csak akkor vettem észre, mikor már az összes többi részét kiszabtam a batyuknak. Szerencsére volt viszont sárga, barna, kék, így ölthetett magára új színeket a régi forma. És ugyan korábban ódzkodtam tőle, most mégis tetszenek így nem zölden is. Gyakran esem abba a hibába, hogy ragaszkodom az eredeti - földhöz ragadt - elképzeléseimhez, aztán pedig csodálkozom később, hogy eddig miért nem változtattam, hiszen milyen jó is kicsit elrugaszkodni, más szemszögből nézni a dolgokat?!


 Hogy melyik előlaphoz mely hátlapok tartoznak, az erről a képről nem derül ki, de a boltban megtalálhatjátok a párokat.

.

Nincsenek megjegyzések: