Kis kitérő

Ezer évvel ezelőtt, vagy még régebben készítettem magamnak egy erős nagy táskát, amolyan rohangálós, minden belefér típusút. Aztán idővel anyukámhoz került, mert ő jobban ki tudja használni, nekem meg annyira már nem is kellett. Így történt, hogy kolléganői meglátták és megszerették, sőt mi több nekik is kellett hasonló. Így hát készült még kettő, más színben. Ezek:


 Korábban pedig a fiaimnak készítettem uzsonnás táskákat, amit nagyon szeretnek ők is és én is mert így nem borul az iskolatáskájukba semmi, nem marad benne mandarin, alma, stb. hétvégére sem és a mosógépbe dobva igen könnyen tisztítható.
Ezek mintájára varrtam néhány darabot, amiket megtalálhattok itt a boltban.




Olyan nagyon megtetszett és kikapcsolt ez a kicsit más, kicsit új téma, hogy eszembe jutott, mi lenne, ha egy táska egyből kettő lehetne, mégpedig úgy, hogy kifordítva is hordható. (Azóta már láttam, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt, de számomra ez mégis egy új felfedezés volt és nagy örömet leltem benne! :) )
Így tehát elkészült egy 2 az 1-ben változat. Mivel ezt csak úgy, saját örömömre varrtam, nincs még gazdája.
Itt a boltban elérhető részletes leírással együtt.





Nincsenek megjegyzések: