Hétvégi hangulatfokozó

Az egyik, amiért mindig várom a következő hónapot az, hogy vajon milyen új háttérképpel lepnek meg kedvenc illusztrátoraim, bloggereim. Annak ellenére, hogy mindig nagyon tetszik a korábban letöltött, mégis szívesen cserélem újra, mert ez része az új hónap kezdetének, segít újra kezdeni, megújulni.
Megmutatom én honnan szoktam válogatni. Régebbieket kerestem most, az újabbakat fedezzétek fel ti az oldalaikon! Érdemes kattintgatni!

Egyik kedvencem Horváth Mónika Manka háttér sorozata, legtöbbször ez kerül a gépemre.

2014 májusi Manka háttér

Másik szeretett illusztrátorom Geninne szintén csodás háttereket készít hónapról hónapra.

2014 november Gennine

Ahonnan régebben szoktam válogatni és most is ajánlom természetesen: Dolce Vita blog. Sajnos egyszerre csak egy képet tudok kirakni, bár tulajdonképpen váltogathatnám többször is, mint havonta... ;)

 2013 november Dolce Vita blog

Ugyanakkor folyamatosan dédelgetett tervem, hogy magam is készítek hátteret. Nem feltétlenül naptárasat, mert tulajdonképpen nem amiatt cserélgetem, hiszen azt mindig a saját kézzelfogható naptáramban nézem, hanem mert csodásak a képek és szeretem a változatosságot.



Nincsenek megjegyzések: