Vannak érthetetlen dolgok

Például ez most pont az. Fel nem foghatom, hogy eddig miért nem jutott eszembe, hogy a batyus kis picurokat bébi formában is elkészítsem?
Volt már cica, maci, nyuszi mindenféle színben, mintával a legkülönfélébb tartókban, de valamiért nem született baba forma. Pedig annyira kézenfekvő, hiszen az ágyikójuk olyan pólyaszerű.
Na, mindegy! Lényeg, hogy most elkészítettem az első párost belőlük. Meglátjuk, nektek mennyire tetszik!
Azért gyanítom lesz még folytatás...
(A batyus állatkákat is töltögetem a héten a boltba, sokat elkezdtem már, hamarosan befejezem őket.)


Mindössze 10 centisek, nagyon aprók.


Figyelitek a kis cuki kunkori tincsecskéket?


Nos? Én vagyok csak nagyon elfogult? ;)

************************************************

A hírlevélre feliratkozóknak már a múlt héten bemutattam őket, így az első darabok még a boltba kerülés előtt elfogytak. Gyorsan pótoltam őket. :)
 Ha nem szeretnél lemaradni semmiről, hogy elsőként értesülhess az újdonságokról, hogy kizárólagos kedvezményekben részesülhess (ezen a héten 10%-os kuponnal), iratkozz fel hírlevelemre!

https://docs.google.com/forms/d/1kq6qkUp7aL1Vlc8-9rKnc20Kfx7tspixOHli2E3BfPk/viewform

.

Nincsenek megjegyzések: