Nehezen indul...

a blogolás - meg minden egyéb is - a karácsonyi hajrát követően. Elkezdtem már újra varrogatni, de főleg szabtam és terveztem, így ezekről még nem sokat tudok írni, mutatni. Leginkább ötleteket, ihletet várok... Addig is nézegetem a blogokat, ki tudott már ennél tovább is lépni. (Azért megnyugtató, hogy a többség még nem lendült nagyon bele...:))
Barangolásaim közben tévedtem a http://fabulous-fabulous.blogspot.com/ oldalra, ami egyébként leginkább kézműves ötleteket gyűjt össze. Ott láttam meg ezeket:




A hideg téli napokon, forró bögréinket melegen tartó bélelt textilborítást ő is innét szedte. Megvásárolható a teljes elkészítési leírás, a szükséges anyagokkal.


Ugyanakkor azt gondolom, hasonlót, saját bögréinkre és ízlésünkre szabva könnyedén elkészíthetünk némi kézügyességgel. Szóval amíg nincs más ötletünk, és van ráérős időnk, egy ilyen készlettel egységessé tehetjük a bögregyűjteményünket...

Nincsenek megjegyzések: