Valamit azért mutatok...

Kulcstartó gyártásba fogtam. A forma ismerős lehet, ez volt az alapja a karácsonyi házikóknak is, na meg már mutattam a saját kulcstartómat is...


Ilyesmik készülnek mindenféle színkombinációban. Itt várnak kiszabva az asztalon...

És észrevettétek? Van cimkém!!! Méghozzá saját készítésű! Hónapokkal ezelőtt találtam a PatchworkPottery blogon az ötletet, most végre sikerült megvalósítanom.
Részletesen leírja az elkészítést, képekkel illusztálva.
Azért röviden: pólóra vasalható nyomtatópapírra, tükrözve(!) kinyomtatjuk a kívánt szöveget, majd felvasaljuk a mellékelt leírás szerint a pamut szalagunkra. Én egyszerű Köpper szalagot használtam. Feldaraboljuk cimke méretűre, és máris varrhatjuk az alkotásainkba...
Sokkal olcsóbb, mint gyártatni, és szép, egyedi!
(Varrásnál érdemes odafigyelni, hogy "arccal előre" álljon a szalag, különben úgy jártok, mint én az első házikónál...:) Hiába, a tanulópénzt meg kell fizetni!!! Persze ki is bonthatnám...)

Nincsenek megjegyzések: