Hétvégi hangulatfokozó

Abban biztos vagyok, hogy nem csak az én hangulatomat tudja fokozni egy jó ebéd, egy finom desszert vagy egy ízletes tea, kávé.
Nem a farsangi időszak miatt készítettem éppen most, habár valószínűleg azért jutott eszembe.
 A receptet valamikor tavaly ilyenkor találtam: sütőben sült fánk fahéjas cukorral. Én házi sárgabarack lekvárral egészítettem ki, mert gyerekkoromban is mindig így ettük otthon és a nagymamáknál.


Nagyon szeretem a fánkot, azt viszont nem, ha tocsog a zsírban. Meg azt sem, ha a lakásban terjeng az olajszag. Ráadásul mivel tepsiben bedobom a sütőbe, nem kell fölötte állni sem. Tulajdonképpen ha nem számítjuk a kelesztés idejét - hiszen addig rengeteg mást csinálhatunk -, irtó gyorsan és egyszerűen elkészíthető. Reggel csak beleraktam a hozzávalókat a robotgépbe, megdagasztotta nekem, ebéd előtt egy órával kinyújtottam és szaggattam, majd be a sütőbe. Tényleg ilyen egyszerű. A fiúk pedig boldogan körülrajongtak, hogy ilyen finom ebéd van. (Minestrone leves mellé készítettem, de bármilyen ragu- vagy gulyáslevessel el tudom képzelni.)
Sütöttetek idén már fánkot? Ti hogyan készítitek?


Követhetsz itt is: Bloglovin

Nincsenek megjegyzések: