Szeretem...

a tisztaságot is, nem csak a rendet, amiről már korábban írtam. 
Azt nem mondhatom, hogy oda vagyok az elektromos cuccokért. Persze szívesen használom őket és remek, hogy van okos telefon, meg laptop és a többi, de valahogy nem hoznak lázba. Viszont az új porszívómért teljesen oda vagyok! Nem is tudom, hogy élhettem eddig nélküle... Na jó, ez erős túlzás részemről, de tényleg élvezem, hogy használhatom.
Amiről beszélek, egy akkumulátoros kézi porszívó. Tudjátok ez az a korábban csak amerikai filmekből ismert tologatható nyél, amihez nem csatlakozik gégecső és nem gurul utána a gép. És mivel az enyém tölthető, még a vezeték sem akadályoz a mozgásban.
Nap mint nap használom, álom könnyű vele a takarítás. Nem kavarom a port a söprűvel, ahogy eddig - nincs szőnyegünk, csak parketta és járólap, viszont van két porallergiásunk - és nem kell a nagy porszívót vonszolnom magam után. Persze rendes takarításhoz előveszem a régi nagyobbat, aminek a fejével minden zugot elérhetek. De attól hogy minden nap - kb. 7-8 perc alatt - könnyedén végig szaladok vele a lakáson állandó az a tisztaság, amit én elvárok. És ez bizony nagy dolog!


Nektek vannak bevált házi praktikáitok? 
Kíváncsi lennék rájuk.
Nekem van még néhány. 
Érdekel benneteket?

.

5 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nekem is ilyen porszívóm van, bár nem tölthető, mert régi típus, de az tuti, hogy jobb vele porszívózni, mint a másikkal. :)
Hogyne érdekelnének a praktikák, én nem szeretek takarítani, viszont a rendet és a tisztaságot én is szeretem magam körül. :)

Erika írta...

Az én új "szerelmem" meg egy takarító robot(ka). Na nem az a fajta, aminek az ára csillagos ég, hanem akciósan lehet kapni (azt hiszem még mindig) az OBI-ban. Panelban lakom két éve, de annyi a por a lakásban, mint még a vidéki házamban sem volt sosem ... naponta kétszer is söpörhettem és felmoshattam volna .. nagyon utáltam .. most beindítom reggel a gépecskét, míg készülődöm végez az előszobával, előtérrel. Amikor eljövök otthonról töltőre rakom, este meg amíg dolgozom a számítógépen, felsöpri a szobát .. Lehet, hogy lustaságnak tűnik a dolog, de úgy voltam vele, hogy ezt megérdemlem :D ... mindösszesen 10eFt volt :)

nagikata írta...

Kíváncsi lennék a márkára. Nekem nincs ilyen, de nagyon utálom előszedni a porszívót.... és igen, vonszolni magam után ... és elpakolni, szóval ha nem gond, szeretném tudni, milyen van Neked?
üdv, nagikata

boGár krea írta...

Látom, a porszívózás megmozgatta a fantáziátokat! :)
Kata, ahogy fent is linkeltem, egy Electolux ErgoRapido 2in1 morzsa- és kézi porszívóm van. Nem a világítós fajta (az minek rá?), hanem az egyszerűbb. Tökéletes!

És akkor közkívánatra jövök majd még házi praktikákkal.

nagikata írta...

Bocs Brigi, hogy nem reagáltam a válaszodra. Nem pipáltam, hogy kérek mail-t, ha jön megjegyzés, aztán elfelejtettem benézni. Valóban elkerülte a figyelmem, hogy belinkelted a gép típusát is, de köszönöm, hogy reagáltál. (Egyébként én anyukád volt osztálytársa, kollégiumi szobatársa vagyok és az osztálytalálkozónk alkalmával ismertette meg velem a blogodat. :) ) Üdv