Levendula még mindig

Mivel már harmadik hete folyamatosan ápolnom kell egymás után vagy egyszerre valamelyik gyereket (vagy apukájukat), a műhelyemet csak futólag látogatom. És ugyan már határán voltam annak, hogy fogom az egész cókmókot (varrógépet, anyagokat, cérnákat, egyebeket) és haza hozom, mégis meggondoltam magam és csak a kézzel varrható dolgok alapanyagaival árasztottam el a lakást (és nem túloztam). 
Így többek közt sok-sok levendulával töltött párnácskát öltöttem össze. (Talán pont ennek a virágnak az áldásos fertőtlenítő tulajdonsága az oka, hogy én megúsztam betegség nélkül...)

Készült egy bájos manó-lak, természetesen kilences házszámmal.


Aztán épül már az én kis falum is, vidám színes házikókkal. 
Mindegyik kizárólag levendulát rejt a belsejében.



A múltkor már mutattam szíveket. Ugyanolyan formájú, de kicsit díszesebb darabok születtek most, kiegészülve hasonló korongokkal.


Egy részük megtalálható már a boltban.

****************************************************************


******************************************************************

2 megjegyzés:

Erika írta...

Először is jobbulást a famíliának, másodszor: az a narancssárga házikó a szívem csücske lett egyből :)

boGár krea írta...

Köszönöm Erika! :)