Nyuszi ül a hóban...

Tudom, hogy még csak január eleje van, mégis kedvem támadt egy nyuszi varrásához. Persze nem elhanyagolható ok rá, hogy megkaptam karácsonyra Melanie Hurlston: Ezerszínű textilcsodák című könyvét.
Bella nyuszi nagyon megtetszett, de mivel mostanában újra inkább fehér és natur színekben gondolkodom, kicsit átalakítottam... Íme az eredeti:

Melanie blogja egyéb itt található. Nagyon sok színes gyönyörűséget, és keddenként hasznos szabás-varrás tanácsokat találhattok nála.

Szóval az én nyuszim így fest jelenleg:


Ruhácskája hátulról, és ő maga, egy szál bundában:


Az a helyzet, hogy a ruha méret nem passzol igazán, mert félreértettem(?) a leírást. Ha valaki nekilát megvarrni, akkor a nyuszi szabásmintájához kell varrásráhagyás, ezzel szemben a ruha eleve fél centi varrásráhagyással van megrajzolva. Persze én a saját fejem után, erre is rászámoltam... Úgyhogy most varrhatok a ruhához egy nagyobb nyulat, a nyuszihoz meg egy kisebb ruhát...:)))
Egyébként nagyon tetszik a formája, ezt fogom tovább fejleszetni a későbbiekben.

4 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nekem a tied jobban tetszik, mint az eredeti. :) Amúgy nekem is kezd húsvéti hangulatom lenni. :D Már többször gondoltam rá, hogy nyulat kéne varrni, csak én még nem álltam neki. :)

t®eb♥®etta írta...

Nagyon édes lett!:D

Jandó írta...

Irtó aranyos lett. :) Nekem még így bő ruhában is tetszik, olyan kedves lesz tőle.

boGár krea írta...

Köszönöm lányok! Nagyon kedvesek vagytok!
Azért varrtam már neki méretre szabott ruhát... Majd mutatom. Még kicsit díszítgetem.