Örüljetek velem!

Ezért most meghirdetem a húsvéti nyeremény játékot!
A nyeremény pedig nem lehet más, mint egy nyuszi, de most a nagyobbik, vagyis Bársony.
Ő az:


A játékban több módon is részt vehetsz, mindegyik újabb esélyt jelent a nyerésre:
1. hagyj egy - de csak egy! - megjegyzést itt, ennél a bejegyzésnél. (Moderálás után megjelenik.) Nem feltétel, hogy tedd ki a saját blogodba, de ha megteszed, azt külön köszönöm.
2.  oszd meg saját üzenőfaladonfacebookon a játék felhívást, és hagyj egy kommentet, hogy tudjam, ott is játszol.
3. iratkozz fel hírlevélre a honlapon, ez önmagában háromszoros esélyt jelent a nyerésre.

Aki mindhárom lehetőséget kihasználja tehát ötször bekerül a kalapba!

Sorsolás: április 19-én, kedden délben várható, hogy húsvétig még oda is érjen a nyerteshez a nyuszi.

Gyertek, játszatok, mindenkit szeretettel látok!
(Kérlek, névtelen bejegyzéseket ne hagyjatok! Köszönöm.)

148 megjegyzés:

Forgács Fanni írta...

Szeretem Őnyulaságát, meg az összes barátját :)! Így játékra fel! Jó dolga lenne nálam, már előre látom. Köszönöm a lehetőséget!

Vámossy Brigitta írta...

Csinos nyuszilány, vár új otthonod.:)

rénszarvas írta...

Nagyon szeretném Őt megnyerni!!! :-)

Pataki Mónika írta...

Itt is hozzászólnék! Szeretnék játszani.

Vámossy Brigitta írta...

Kedves Nyuszilány! Kérlek költözz hozzám.:)

Noemi írta...

itt is szeretnek jelentkezni! es persze nyerni :)))

Edina írta...

Szia!
Szeretném nagyon a nyuszit...
Kitettem a játékfelhívást a blogomra!

Xarvas írta...

Èn is szeretnék egy ilyen cuki nyuszit:)

Meli írta...

Én kitettelek már régen a blgomba, de a Játékfelhívást is ki fogom. Szeretnék jelentkezni a játékra. Kislányom nagyon örülne egy ilyen szépséges nyuszinak tőled. ♥

Erzsébet írta...

Ezért az édes nyusziért szívesen jelentkezem a játékodra!
Köszönöm a lehetőséget!

tHs írta...

jupííííííííí 5x indulok a nyúlért :)

Kiss Orsi írta...

Megjegyzem gyönyörű nyuszi, de jó volna kettőt nyerni (2 gyereknek)...

KicsiKató írta...

Juhúúú, ötszörös esély kipipálva:)))

Unknown írta...

Nagyon tetszik:-)

GloriArt írta...

Imádom a nyuszit!:)A kislányom tuti el lenne ájulva tőle!Nagggggyon szeretném!:)
Glória

böpörö írta...

Jaj de jóó, és pont egy ilyen kedvenc nyuszi:)) Feliratkoztam a hírlevélre, fb. sajnos nincs, így csak 2x-es esélyem van... Vagy így máris kétszeres esélyem van? Nézőpont kérdése:)

Adris írta...

Szia:) Aranyos nyuszi, jó volna megnyerni! Kirakom a blogomban!

tipikos írta...

Imádom a nyuszkódat! naná, hogy jövök játszani!! :DDD

Strugamano írta...

Bársony tündéri egy nyúl!

Timi írta...

Nagyon örülnék neki!:)

Cserny Laura írta...

Szia! Szeretnék a játékra jelentkezni:))Laura

Napsugárkisasszony írta...

Én vagyok az első jelentkező!:)
Feliratkoztam a hírlevélre is!:)

GhostGirl írta...

én is jelentkeznék :)

Ildi írta...

Szia!
Nemsokára születendő, KisNyúl becenévre hallgató unokahúgomnak szeretném Bársonyt megnyerni :)
NAGYON SZERETNÉÉM :)
Szép hétvégét minden nyuszirajongónak :)
Ildi

Ági írta...

Szia!
Megosztottam a fb-on, lájkoltam és itt is szeretnék érte játszani! :)

cskata írta...

Upsz,első vagyok.:) jönnék játszani. nagyon tetszik a nyuszi!!!!:)

viperaeva írta...

Én lennék az első? Aranyos a nyuszi, és a fülei... imádnivalóak!!!

Hajnalka Nagy írta...

gyere nyuszi házhoz :)

Mona írta...

Szia! Jövök játszani, mert jómagam is a Nyuszi névre hallgatok :) A facebook-on is megosztottam a játékfelhívásodat. Sok izgatott játékost! Mona

atira írta...

Gyönyörű a nyuszi ! Feliratkoztam a hírleveledre. Köszönöm a lehetőséget.

latinka írta...

Lehetek az első?

Manó írta...

Pont egy ilyen szépséges nyuszikára vágyom... gyermekeimnek. :)

Kötél Judit írta...

Szupi a blogod :) Jo lenne nyerni :)

BODOBA írta...

Szia Brigi, Nemsokára megszületik a Bogi tesója, remélem mi nyerjük a nyuszit, ő lenne a kistesó ajándéka a nagynak!

Ányi írta...

jajj, ez a nyuszi, őérte már fájt a szívem mikor először mutattad - írtam is miatta levelet neked, nem kaptad meg? Nagyon-nagyon szeretném!!! És akár játékon kívül is, mindenképpen! Komolyan, imádom, de nagyon!
Írtam, megosztottam, feliratkoztam, most már csak azon rimánkodok, hogy az enyém legyen! :)

Unknown írta...

édi-bédi tapsifüles :) Császi Marianna

Névtelen írta...

Hanna örülne neki nagyon! :-)) Édes kis nyuszi!

F.B. Dóri írta...

Nagyon tetszenek a figuráid! Szuperek! Nagyon örülnék (hát még a gyerekeim... :) ) ha megnyernék nyuszikát. Köszi a lehetőséget!

Krizantám írta...

Őbársonyságát nagyon szeretném megnyerni! Az eddig látott puha nyuszik közül ő a kedvencem!

Silerika írta...

Jelentkeztem itt-ott, és megosztottam!! Hátha valamelyik listán megnyerhetem! :o))))

csigaszabo írta...

Természetesen a kislányom meg szeretné nyerni :))
Köszönjük a játékot!!

Erika írta...

Én is szeretnék jelentkezni ezért a bájos nyuszikáért!! Már most meglenne a helye nálunk!:))
A facebookon is megosztottam, és feliratkoztam a hírlevélre is!!

DZsuzskó írta...

Nagyon helyes ez a nyuszi (sok társával együtt). Szuper, hogy lehet érte játszani. :)

Mimi írta...

Klassz kis nyuszó, szeretném :-)

skkitty írta...

Nekem épp ez a szürke nyuszi a kedvencem a "teremtményeid" közül,szívesen játszanék érte.

Kaccat írta...

Jajj de nagyon jó lenne megnyerni!

Susu írta...

Én sem maradhatok ki a játékból! :)

Aminami írta...

Imádom a nyuszikat. Játszanék érte!

norono írta...

Jaj de édes ez a nyuszi!
Már ki is raklak a blogomba! :-)))

Névtelen írta...

szia!
nagyon kedvelem ezt a kis nyuszit,
boldog lennék ha hozzám ugrálna húsvétkor... :)

megosztottam Facebook-on és like-oltam is természetesen :)



baráti üdvözlettel:

Mangra Enikő

Csipkerózsika írta...

Nagyon édes ez a nyuszi, gyerkőceim imádnák:))

Mák írta...

Nagyon kedves a kis piros buborékos gatyójában!

dkinga írta...

Épp a lányom névnapján lesz a sorsolás, remélem szerencsések leszünk és beköltözik hozzánk ez az édes nyuszi!:)

Mor til 4årig írta...

Nagyon tetszik! Még jó, hogy benevezek, FB-on megosztottam:
http://www.facebook.com/?sk=inbox#!/pappmarta
amúgy pedig a hírlevélre is feliratkoztam :>)

kekezust írta...

Nyusszancs, egy egész nyúlcsalád vár rád!

inga írta...

cuki nyuszi♥♥♥
5x-ösen indulok, hurrá!

emilil írta...

szeretném:)

NDBea írta...

Nagyon tetszenek a munkáid! szívhez szólóak:-)
NDBea

era írta...

"Próba-cseresznye"....Örülnénk neki!Erika

Eryka írta...

Nagyon tetszik. :)

martimez írta...

Nagyon csini, szeretném !!!

Tunde írta...

Nem sokara megszuletik a kisunokam, biztos teszene neki is :)

Enikő írta...

Nekem KELL ez a nyúl!!!!:)

rozfi írta...

Én is szeretnék játszani! Köszi a lehetőséget!

hekka írta...

Ó, én is nagyon szeretném! :)

King.art írta...

De szép nyuszkó! Jó helye lenne nálunk, ezért kihasználom az 5x-i esélyt is.
Köszi a lehetőséget!

edi-baba írta...

Én is,én is, én is.... :) 5x... :)

Monica írta...

Jaj, nagyon édi, pihe-puha lehet, ha már ilyen szép neve van. Köszönöm a lehetőséges, és itt is köszönöm a mintákat, amiket megosztasz velünk!

http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Monessa írta...

Nagyon édi!! Én is örülnék neki!!:)

paallaura írta...

Biztos jó barátokra talál nálunk Bársony nyuszi!

Csöpp... írta...

Feliratkozva, megosztva, kommentelve! Imádnivalóak az alkotásaid!

dorbati írta...

Szeretném megnyerni, mindent megtettem érte!
Üdv.: dorbati

Névtelen írta...

Én is ringbe szállnék érte! Nagyon tündéri!!!

yoen írta...

A nyuszi joggal népszerű, csatlakozom én is a rajongók és potenciális tulajdonosok táborához:)

SDAnita írta...

Én is megpróbálok mindent ! Büszke lennék, ha az enyém lehetne....

Varga Rita írta...

szeretném megnyerni a kisfiamnak :)

Julcsi írta...

Szeretném-szeretném-szeretném :))

Csabesz írta...

Nagyon cuki nyuszi:)

Kedy írta...

Örülnék neki! :)

Noémi írta...

Nagyon édes a nyuszi én is csatolakozom a rajongó táborhoz és jelentkeznék a játékra!

nagynaomi írta...

Nyuszifül-puszinyuszi

Gizus írta...

jövök játszani!

Névtelen írta...

itt is próbálkozunk..:-)

bsbori írta...

Nagyon szeretném megnyerni ezt a nyuszkót! A lánykám is tuti oda lenne érte:)))
Csodaszép:)

Dorka írta...

Szia! A kisfiammal mi is nagyon szívesen befogadnánk ezt a csudanyuszit. Ennek érdekében a hírlevélre is feliratkoztunk. Köszönjük a lehetőséget! Dorka

Agnes írta...

Blogom nincs, facebookon nem vagyok rajta, de a hírlevélre jelentkeztem. Hihetetlenül kedvesek és bájosak a figuráid, ez a nyuszika különösen :)

Kelo írta...

Gyere nyuszkó hozzánk!

Kati írta...

Én is szeretném ezt a nyuszikát, olyan aranyos.

Bogi írta...

Édes ez a nyuszó. Én is szeretnék érte játszani. :)

Teca írta...

Nagyon szeretném! :)

Szeretettel várlak téged is és mindenki mást is az én nyuszis játékomon is:)

http://kiscsever.blogspot.com/2011/04/pszt-valami-keszul-husveti-jatekom.html

Unknown írta...

én is jelentkezem a nyusziért gyorsan, nehogy lemaradjak! :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
Jelentkeztem hírlevélre, és a játékot kitettem a blogomba is.

Szilvia írta...

Szia!

De jó lenne egy ilyen nyuszika! Többen is örülnénk neki a csaaládban!
Szilvi

ManóMérce írta...

Sorba állok ezért a nyuszkóért, remélem hozzám utazik.

Nikóca írta...

Imádom ezt a nyuszust! Remélem Nekünk kedvez a szerencse! :)

Unknown írta...

Hűű, mennyi nyuszira pályázó! De el kell, hogy keserítsek mindenkit, ugyanis jövök én is játszani és csökkentem a többiek esélyeit :)

Orsi írta...

Juhu!!!! Nyuszi-muszi :)

Unknown írta...

Nagyon édes ez a nyuszi! Köszi, hogy játszhatunk érte. :)

Névtelen írta...

Adok én is egy esélyt magamnak :) Nagyon aranyos a nyuszi!

Edina írta...

Nagyon szeretném! Szépséges!

Lora írta...

Szia! Én is szeretnék játszani!:)

Unknown írta...

jajj de szeretném ezt a kis nyulacskát :-Ö

Emese írta...

Szeretem. Első látásra! :))

Márti írta...

Szeretnék én is jelentkezni a játékra! Olyan nagyon édi ez a nyuszi! Köszönöm! :)

Kathleen írta...

Szívesen látnánk az ilyen Nyuszit, és minden barátait, rokonait és üzletfeleit... :)

Ágnes írta...

Szia! Luca Sára lányom rögtön beleszeretett a nyuszkóba:-) Tökéletes ajándék lenne neki húsvétra:-)Facebookon is lájkoltalak:-)

Timi írta...

Szia :) Megosztottam az fb-n, szeretnék játszani, és hírlevélre is felíratkozok. Cuki a nyuszkó! :)
Köszönöm a lehetőséget, szép estét, Cukotás Timi.

Jucus írta...

Szia! Ha játék, én is benne vagyok! Hogy örülne az én tinim ennek a nyulónak Húsvétra!
A bejegyzés tehát megvolt, a hírlevélre is feliratkoztam és megpróbálkozom a Facebook-kal is, bár abban nem vagyok valami ügyes!:o)

Kasza Bernadett írta...

Jujj, de helyes kis nyuszi! Remélem hozzám költözik majd! :)))

Zsoffka írta...

csak ennyi: <3

Judit Norina írta...

Szia! ha nem is nyernék, jó hogy van ez a játék, mert így rátaláltunk ezekre a csodákra! :) gratula, gyönyörű, mesés lények ezek! :)

Anapell írta...

Nagyon szépek a munkáid! Gratulálok!!!

Kriszta írta...

Szia! Ez a nyuszkó nagyon édes!

Unknown írta...

Kedves Szerkesztő!

Szeretnék jelentkezni a húsvéti játékodra!

e-mailem: nyelvandegyeb@gmail.com
Nevem: F

Papp Gáborné írta...

Szép kis nyuszkó!Jó helye lesz nálam! :))

patonaifabian írta...

Gondolkoztam igen? nem? olyan sokan játszanak nálad mindig, de aztán győzött a vágyam. Szeretném a nyuszit. Nagyon :)

Névtelen írta...

Barbiri77

Szeretgetnivaló kis pajtása lenne a kisfiunknak.:)

Tóth Bettina írta...

Nagyon szeretnivaló ajándék!

Castia írta...

Szeretnék versenybe szállni a nyuszóért.:)
(Hírlevélre is feliratkoztam.)
castia{kukac}gmail{pont}com

Cica csoport írta...

Nagyon aranyos nyuszi !
Hogy örülnének a Cica csoportos gyerekek!
Zsu

Unknown írta...

Az én kisfiam is örülne ennek a kis nyulam-bulamnak:-)!

Turzó Timea írta...

Én is jelentkezem a húsvéti nyusziért. :) (Turzó Timea)

Melinda írta...

Én is szeretnék egy ilyen édes nyuszit nyerni!
Köszönöm a lehetőséget!

Papp Katalin írta...

Kedves kis nyuszi! Költözz hozzám! :)))

Névtelen írta...

Köszönöm szépen, hogy játszhatok ezért az ajándékért is, bár sosem nyerek, de legalább láthatom, hogy milyen kreatív dolgokat lehet készíteni, ha valakinek van tehetsége hozzá. Gratulálok! Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok neked és családodnak! :)(Sallai Zoltánné)

Névtelen írta...

Szeretnék én is a játékra jelentkezni, tudod, én kaptam meg tőled a rengeteg Praktika újságot, amit imádok, már rengeteg hasznos dolgot készítettem azóta belölük. Szöllősi Eszter

Csapó Andi írta...

Egy kedves Zalán baba várja, hogy szerető barátja lehess :)

Mea írta...

Szia, nagyon örülnénk a nyuszinak!!

Tímea N. Baráth

Névtelen írta...

David kisfiam mar var rad Nyuszko!

leony írta...

Én is szeretnék játszani a nyusziért!! :)
Rabi Ildikó

Bodza írta...

nagyon szép kis nyuszka, jelentkeznék a játékra :)

МамаФиалка írta...

http://iakoma.blogspot.com/2011/04/19_18.html
Какой милый кролик!!!

Unknown írta...

Szofi lányomnak szeretném megnyerni ezt a jó kis nyulat!

Maminti írta...

Bársonymusziii :) Hátha fülön csíphetem :)

Lencsilány írta...

Én még hiszek ám a nyusziban

Unknown írta...

jelentkezek a gyönyörűségért

Lynd írta...

Nagíon aranyos!

Melinda írta...

Várom a nyuszit! :)

Névtelen írta...

Nyuuuuuuuuúlat szeretnék nyerni!:-)))
(Macit is elfogadok!:-)

Zsoldos Julianna

Linda írta...

Megosztottam fb-on, gyerekeim várnak nyuszika! :)

Kovács Zsuzsi írta...

én is játszanék a nyulacskáért! :-)

Vancsik Dóri írta...

Nagyon szeretném a nyuszit. :)

Kriszta írta...

Kedves, pihepuha nyúl vagy Bársony, apró, gyerekkezek várnak nálunk!
Kriszta

Eszti írta...

DE tündérbogár!!! :)

Névtelen írta...

Én is, én is szeretnék :)

Polly írta...

Nagyon aranyos nyuszi, én is szeretnék játszani érte :)

Unknown írta...

Szia! Hát persze, hogy én is szeretném a nyuszkót! :)
<3 <3 <3 Bársony <3 <3 <3

Jónás-Horváth Szilvia írta...

Nagyon aranyos kis jószág :), nálunk is jó helye lenne! :)