Ma van a napja!

Játsszatok velem itt vagy a facebookon, esetleg mindkét helyen!
Amit nyerhettek: ez a madaras, tavasz csalogató dísz.
Csupán annyit kérek cserébe:
 Szólj hozzá ehhez a bejegyzéshez, hogy tudjam, játszol érte. (Ha megosztod a blogodon, azt külön köszönöm, de nem feltétele a játéknak.)
Sorsolás március 16-án délben.


Több képet itt találtok.
Színes pamut anyagokból varrtam ezeket a madárkákat. Kérheted így, hosszú - 55 cm-es - mobilként, vagy három darabban, hogy külön függeszthesd fel.
Füst- és kisállat mentes, egészséges környezetben készült.
 

71 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elsőként jelentkezem itt a játékra!

Cserny Laura írta...

Szeretnék a játékra jelentkezni:)) Nagyon cukik a madárkák.

Edina írta...

Aranyosak, és nagyon szeretném őket!!!

Ari írta...

Én szeretnék játszani ezekért a színes cukividám madárkákért. Hátha megnyerem a szülinapomra:)

á írta...

jaj, hogy ezek mennyire édesek. nekem felfűzve tetszene a legjobban :)

inecsg írta...

Édes kis tavasz-csalogató madárkák! Ki is teszem őket a blogomba!

Krizantám írta...

Stipistop, itt az első, játékos kedvű madárka-rajongód!
Szeretnék játszani értük, mert a múltkori Wampon alig tudtam választani és azt a lányok lenyúlták... :-))) És hátha nekem kedvez a szerencse!

Xarvas írta...

De aranyos. És nagyon tetszenek a színek :) Ha megnyerném karácsonykor sem venném le :)))

Kőrösi Mercédesz írta...

De jó kedvem kerekedett a kis duciktól! Kitettelek nálam és köszönöm a lehetőséget!

tHs írta...

én játszom veled :D

Zsuzskó írta...

Szia Brigi! Nagyon helyesek a madárkák és nekem így hosszan, összefűzve tetszenek. A facebook-ra én nem vagyok beregisztrálva és nem is tervezem, hogy valaha is fogok. Bocsi. Sok sikert a játékhoz! :) Üdv. Zsuzskó

Meli írta...

Kellemes tavaszt neked. Nagyon tetszenek a madárkáid. A nyuszik és macik is.. meg minden. Szeretnék játszani veled. Meli

Szihaj írta...

Jövök játszani!
Nagyon édesek ezek a kismadarak - igazi tavasz-csalogatók! :))
Már nagyon várom én is a tavaszt, hogy felmelegedjen az idő, lehessen menni kirándulni, stb. Ma végre kapunk egy kis ragyogó napsütést :)

F.Gina írta...

Nagyon helyesek, tisztára tavasziak ! Én harcba szállnék értük :))

Erzsébet írta...

Jó kis tavaszias madárkák. Játszanék érte.

Mimi írta...

ahha hogy ide kell:) szoval szuperek, vidmak, csodasak!

Strugamano írta...

Én is játszom a tavaszcsalogatóért!

Timi írta...

Nagyon tetszik ez is, mint minden amit csinálsz! Olyan szépek ezek a zöld színek, tényleg a tavaszt juttatják az eszembe.:)

Berni :) írta...

Nagyon szépségesek!!!! én is játszom értük! :)

Emma írta...

Tényleg nagyon jó kis tavaszvárók! :) Várhatnák itt velem együtt :D

Judit írta...

Ó de aranyosak, kérném:)))

evian írta...

Szia
Csatlakoznék a jelentkezők közé. :)

Noemi írta...

Nagyon-nagyon szepek es vidamak a kismadarkak, imadnam oket! :)

Márti írta...

Nagyon édes, vidám madárkák - szeretnék Veled játszani!

Köszönöm! :)

Mona írta...

Kell nekem a Tavasz! Jövök játszani!

Tímel írta...

Jövök játszani én is:)

Gi írta...

Nagyon édesek! Jó lenne, ha nálam csiripelnének :)

Névtelen írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra! Nagyon cuki!

Gősi Gabriella

paallaura írta...

Gyertek, repüljetek madárkák és hozzátok a tavaszt! :)

Julcsi írta...

Annyira aranyosak :) jöhetnek az én szobámba is :)

Csöpp... írta...

Játszani mindig! Mivel belül gyerek maradok örökre! (:

Susu írta...

Annyira szépek ezek a madárkák. Csodás díszei lennének a három lánykám szobáinak. :)

Unknown írta...

Repülhetnek hozzánk is :) szívesen látjuk őket!

vancsavarr :) írta...

Jajj, nagyon édesek! Nagyon! :)

Ányi írta...

De j lenne megnyerni akár csak egyet is közülük! :) KÖszi a játékot!

Timici írta...

édes kicsi dagi madarak!!!:o) szeretnék játszani Veled értük:o) köszönöm a lehetőséget, üdv. Timi

Monika írta...

Az esélytelenek nyugalmával jelentkezem, hiszen már most sokan vagyunk itt.
Ezzel a hozzászólásommal szeretném jelezni,hogy nagyon,de nagyon szépségesek a madárkáid!!!!!

inga írta...

én is játszanék, cukik a madarak :)

dióhéj írta...

nagyon szép üde trió :)

latinka írta...

Nagyon kedves madárkák,én is szeretnék játszani értük!

cskata írta...

én is jönnék játszani a madárkákért! nagyon édesek,tavaszcsalogatóak! :)

Unknown írta...

Szeretnék én is jelentkezni a madárkákért! Köszönöm!

vera írta...

Szeretnék nevezni a játékra, épp tavaszi díszre vár az ajtónk :-)

Eszter Schlakker írta...

Szeretnék is játszani a madárkákért!

Castia írta...

Nagyon várom már az igazi tavaszt, de nagyon lassan érkezik. Talán a madárkák segítenek rajtunk. :)

Névtelen írta...

"Nyitnikék,nyerni szeretnénk..."Vagy csak örülni a Tavasznak boGárkreásan! Nagyon helyesek!!!!Erika

erzsó írta...

Ha SándorJózsefésaharmadik nem hoznak meleget, elintézik ezek a madárkák! Örülnék nekik.

tipikos írta...

Ezekért a madárkákért szívesen játszanék! :D

batorba írta...

Nagyon szeretnék én is részt venni a játékodban...és esetleg nyerni is.:-)))

Névtelen írta...

én is szeretnék játszani. a 3-as kismadár megoldás nagyon cuki :)
Böbe

Carol Anna írta...

Szeretnék játszani! Köszönöm a lehetőséget! :-)

-krisztina- írta...

Én is szeretnék játszani ezekért a csodás madárkákért! már most tavaszias a hangulatom ;)

Morella írta...

Nagyon tavaszias játék lett ez, beszállok.

Monica írta...

Én is játszok a madárkáidért, blogoltalak, bár a másolásvédett kép majdnem kitolt velem :D

Magdi írta...

Szeretném madárállományom bővíteni e játékkal...Kedvesek, szépek, tavaszvárók...

Unknown írta...

Nagyon jól mutatnának a konyha ablakban! Szeretném a madárkáidat! :)))

Kata írta...

Szia! Nagyin aranyosak ezek a madárkák!Játszom értük én is!!

GhostGirl írta...

én is jelentkeznék,nagyon tetszik ^^

Monica írta...

Én is játszanék.

norono írta...

Nagyon édesek!

rozandi írta...

Itt is jelentkezem akkor.:)

Névtelen írta...

Szeretem a madarakat!

Morella írta...

Nagyon kedves madárkák, szeretném őket.

Aniii írta...

Én is szeretnék egy ilyen kismadarat :)

ÉdességLabor írta...

nagyon várom a tavaszt! a madárkákkal az ablakomban hamarabb jönne!! :)

Orsi írta...

Nagyon aranyos madárkák! Örülnék, ha az én kabáthajtókámon csicseregnének! :o)

varildiko írta...

Nekem is nagyon tetszenek, biztos megjönne tényleg a tavasz, ha ide repülnének.

Juju írta...

Nagyon örülnék neki! :) Nagyon aranyosak!

Névtelen írta...

játékban vagyok! szivet melengeto madarak, kellenek nekem :)
Pénzes Kata

Eryka írta...

Szeretném megnyerni. Igazi tavaszidéző színei vannak. :)

Míra írta...

Szia!

Én is szeretném megnyerni!:)

diosgyorr@freemail.hu