Föld órája másnapján...

em tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon jót aludtam. :)


Este fél kilenckor lekapcsoltuk a lámpákat, kihuzogattuk az elektromos berendezéseket. Meggyújtottam a mécseseket, aztán rövid téblábolás után lefeküdtünk. Drága Uram :) nagy zenerajongó, így ő a fülébe dugta a dugókat és zenét hallgatot.t Én megpróbáltam gyertyafénynél olvasni, ami amennyire romantikus, annyira szemfájdító is, úgyhogy ezt elvetettem.
Aztán férjecském egyszercsak az én fülembe rakta az egyik fülhallgatót, így közös zenehallgatás lett belőle, amit ebben a formában talán még egyetemi éveink alatt űztünk utoljára... :))) Ez tényleg romantikus volt! ;)
Viszont mire letelt az egy óra, addigra úgy elálmosodtam, hogy én bizony fél tízkor már aludtam...
(Ma úgyis egy órával kevesebb időm van az ünnepi ebédre... Ha már múlt héten jó sok zsák melegett hozott a mi Benedekünk, hát most jól megünnepeljük! Múlt hétvégén moziba vittük őket. Először...:))

3 megjegyzés:

martimez írta...

Ez nem lehet igaz,már megint nyertél???!!!...én azt hiszem te is nyertél Cyndinél,vagy még nem is tudsz róla...azért gratulálok :D

Györgyi írta...

A mi esténknek is nagyon jót tett a gyertyafény! A gyerekek is nagyon készültek. Társasoztak, a nagy gitározgatott, édesapjával énekelgettek, én meg élveztem a hangulatot! :)

boGár krea írta...

Köszi Márti! Igen, tudok róla, csak nem mertem nagydobra verni, mivel megint...
Ami nagyon jó, de igazán nem szeretnék másokat elszomorítani! Habár lehet velem örülni is! ;)
Majd mutatom, ha ideértek!

Györgyi, igazán jó lehetett nektek is. Az én gyerkőceim még kicsik, de azért ők is kaptak egy kis gyertyafényt, mielőtt lefeküdtek. (Bár a nagyfiam kihozatta a szobából a (zárt!) mécsestartót, mert ugye nem hagyunk égve gyertyát, ha alszunk! :) Úgyhogy az ajtajuk előtt világított, mert teljes sötétben meg nem tud elaludni... :D