Ez is, az is

Még nem is mondtam, mennyire jó volt megint a WAMP. Nagyon! :)
El is fogyott az összes plüss maci és nyuszi, így most ezek a barnák vannak: frissek, ropogósak.



Bár hasonlónak készültek, mégis egész másnak látom mindegyiket. Persze lehet, hogy ezt csak a kritikus alkotó szeme mondatja velem... De mégis: egészen mások mind!

Azért itt van egy kép a standról, hogy ez se maradjon el.

Aztán megszületett az első baba-galamb. Emlékeztek még a gerle párra, akik a nyáron örök hűséget esküdtek egymásnak? Lassan megérkezik szerelmük gyümölcse. Nekik készült a pici tubi.
(Amíg nem kerül igazi családjába, a nénikéje vigyáz rá.)


Végül "hozott anyagból" - némiképp bele kontárkodva mások dolgába - készítettem egy kisebb és egy nagyobb pipere táskát és egy irattartót. A piperéket kész szabásminta szerint varrtam, az irattartót pedig "bele vágok, majd lesz valami" módszerrel. Összességében elégedett vagyok velük, különös tekintettel arra, hogy nincs gyakorlatom az ilyen jellegű munkákban.
Mindenesetre nagy szeretettel készítettem, mert tudom, hogy a gazdájának kedves emlékeket hordoz ez az anyag.






6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem más is ír majd kedves, elismerő szavakat,nemcsak én mint "megrendelő" ...Én elfogultan hálámat és meghatódottságomat szeretném itt közzétenni!!!!(ezt nem biztos hogy igy írják.)
A wamphoz és az újdonsült frissekhez pedig Gratula és sok mosoly!Erika

Tündérlátta írta...

Nagyon szépek az anyagok együtt. Remek ízléssel válogatod össze őket! sok sikert a vásárokon!

Ledorka írta...

Nagyon szép a standod. :)Mostanában kicsit háttérbe húzódtál, nem? Persze, lehet, hogy tudatosan, és nyilván igazad is van, ha így jobb...
Ez pedig a pontod tőlem.

http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

boGár krea írta...

Köszönöm lányok!

Háttérbe húzódtam volna? Inkább csak keveset kommentelek, mert mindenre nem marad idő. Dolgozom (varrok, tervezek), a család is itt van, és csak a maradék időben engedek magamnak olyan luxust, hogy kedvenc blogjaimat böngésszem.
Szóval azért itt vagyok, csak nem mindig veszitek észre.

A jó szót és a pontot külön köszönöm. Erre azért majd szakítok időt! :)

Julcsi írta...

Bizony, szakíts :))

Én is jöttem gratulálni ;) Annyira aranyosak az állatkák.... :))
Amikor ilyet látok, mindig elcsábulok, hogy nekiálljak varrni... de (jó, nem is erőlködtem még igazán) ilyet úgyse tudnék... :D

Julcsi (http://jkaldy.blog.hu/)

szóval gyere játszani:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

hekka írta...

Ó, nagyon édesek! A wamphoz gratulálok! :)