Minek nevezzelek?

Egyelőre névadás előtt állnak még, de elkészültek az első példányok az új babából. 
Ismét egy megrendelés adta a lökést a már régóta dédelgetett terv megvalósításához. 
A kérés az volt, hogy mivel idén inkább nem kupát szeretnének adni a mazsorettes csoportoknak, találjak ki valamit. Én pedig azt gondoltam, hogy akkor legyenek mazsorettező kislányok, mint ahogy a valóságban is róluk van szó. (az alábbi képen még csak egyikük kapott egy befejezetlen pom-pomot)

 Persze a legelső lányka, akin a formát teszteltem még utcai ruhát kapott. És mivel már elsőre elégedett voltam vele, máris költözik a boltba, ahol több kép és leírás is található róla.
Közben pedig már kiszabtam a többieket is, akik eladó sorba kerülnek, hamarosan várható bemutatkozásuk.



5 megjegyzés:

Lora írta...

Hát ez nagyon ötletes és nagyon cukiiii!:)

Krizantám írta...

Csúcs ez a pompom-lány csoport! :-)
Mekkora ötlet ilyet ajándékozni...!

zazálea írta...

hát ez menyire jó már!

Emi írta...

Babarett :)

Emi írta...

Babarett :)