2013 küszöbén - naptárak természetesen

Előfordulhat, hogy nem kapott valaki naptárat karácsonyra? Vagy nem annyit, olyat amilyet szeretett volna? Miért is ne?
Én például szokásomhoz híven idén is magam készítem a fali naptárjainkat. Egy nagyot a konyhába, hogy mindig szem előtt legyen minden fontos esemény, egyet a műhelybe, hogy a megrendeléseket, munkákat megfelelően tudjam beosztani, idén pedig egyet a gyerekszobába is, mert kérték. Megrajzolom, megszerkesztem, beillesztem a képeket és kész is.

Persze lehetne egyszerűbben is, mert rengeteg letölthető változat található a világhálón, így ismét gyűjtöttem néhányat, ahogy  tavaly ilyentájt is.
Nagy népszerűségének köszönhetően a My Owl Barn idén is elkészítette szabadon összeállítható naptárát, 43 bagoly közül kiválasztható a 12 legkedvesebb bármely hónapra.
 innen letölthető

Az Eat Drink Chic mini kalendáriuma tele csupa édességgel. Kizárólag akkor, ha nem ellentétes ezzel az új évi fogadalmunk! Sweet new year!

A kínai zodiákus állatait ábrázoló hosszúkás elrendezésű geometrikus grafikával.
 innen letölthető

 Gyönyörű tarka mintás, szintén hosszúkás falinaptár a Skip to my Lou-tól.

Színes házikók kis méretű naptáron:

Egy oldalas éves naptár, választható színekben.

Geometrikus egyszerű fekete-fehér változat.

Fényképes kártyanaptár havi lebontásban.

További ötletek, melyek ugyan már nem letölthetők, de ötletnek kiválóak (esetleg meg is vásárolhatóak):


EyePoetryPhotography

  loopzart 

loriamckee 

bialakura

Nincsenek megjegyzések: