Dekoráció - DIY

Annak, aki szívesen készít maga is díszeket, mutatok néhány gondolatébresztő képet.  Filcből például egész gyorsan össze tudunk öltögetni egyszerűbb formákat. Persze a díszítéssel el lehet kicsit pepecselni, hogy tökéletes legyen a mű.


Fenyőtobozokat két színnel lefújva hangulatos kompozíciót kapunk.


A régi, megunt gömböket új ruhába bújtathatjuk.


Földimogyoró és festék. Ezekkel a gyerekek is könnyedén elbánnak. Akár még ilyen díszek is születhetnek e kettő találkozásából.


Mindig is romantikusnak találtam a karácsonyi ablakokban világító kis házikókból összeállított téli falvakat (annak ellenére, hogy ha az ablakon kinézek, pont azt látom élőben). Idén talán nekem is sikerül összeraknom  legalább néhány házikót kezdetnek. Ha minden évben egyet-egyet elkészítek, mire unokáim lesznek már falu lehet belőle.


2 megjegyzés:

neska írta...

Miért kell befesteni a csodálatos színben pompázó tobozt? Soha nem értem!!!!!!! Nincs szebb a természet színeinél! Még a zúzmarásat havasat értem. De.....

boGár krea írta...

Valóban legszebb a toboz természetes színe, de szerintem azzal sincs baj, ha dekorációnak használva színesre festjük. Még így is sokkal jobb, szebb lehet, mint egy műanyag bármi. (bár abból is lehet ízléses darab)
Meg ugye ha a csuhé lehet kék, piros, akkor a toboz miért ne? ;-))