Befőzés ízlésesen

Igen, most valóban nem az ízlelésre, a lekvárok, szörpök finom ízére gondoltam, hanem az ízléses tálalásra. Ami azt illeti, igen közel áll egymáshoz a két dolog, hiszen mennyivel jobban esik az étel, ha a szemünket is gyönyörködteti. Így vagyok én a kamra polccal is - még akkor is, ha az esetleg egy szekrényt jelent. Öröm benézni, ha nem szedett-vedett üvegek sorakoznak benne vagy legalábbis sikerül valamiképp egységessé tenni a különféle méretű üvegeket. Ennek legegyszerűbb módja, az azonos címke. Ehhez gyűjtöttem idén is ötleteket. A tavalyiakat itt találjátok.


 forrás:Cranky Puppy




Forrás:  Frugal Living

forrás: Worldlabel

forrás: Cottage Industrialists, innen letölthető 

 
Idén én a garden therapy címkéi közül a skót kockásakat választottam:


1 megjegyzés:

Antal írta...

Köszönöm a forrásokat. Én is mániákus kamra, lekvár, befőtt, stb. -cicomázó (és zugolvasód) vagyok. Írok mailt! Kati