Táska nekem :)

Lassan elérkezünk a nyár utolsó hónapjához, így aztán már éppen ideje, hogy legyen egy nyári táskám. Nem vagyok a táskavarrás témájának nagy szakértője, legfőképp nem művelője. De azt gondoltam nekem éppen megfelel egy ilyen egyszerű, tarisznya szabású kicsi táska. Tényleg nem túl nagy (20x22 cm), de pont belefér a tárca, telefon, kulcsok és még néhány apróság. Mivel én nem hordok magamnál ennél több dolgot, nem is kell nagyobb táska. Mágneszárral záródik, bélése halvány fáradt rózsaszín csíkos, két belső zsebet is kapott.  Az elején levő zseb tulajdonképpen csak dísz, a pántja pedig egy régi, már évek óta nem használt bőr övem - ami mellesleg majdnem tökéletes azonos színű a szandálommal.
Hát ilyen az én új táskám. :)  


Nem öltöztem hozzá, csak a hosszát és méretét szeretném itt szemléltetni. ;)

Nincsenek megjegyzések: