Városka


Legújabb falvédőmet mutatom most nektek. Nagyon szívesen dolgoztam rajta, sok kedvenc részem van a képen. Igazából szinte minden részlete az...

 

Annyi instrukciót kaptam, hogy legyen a bézs és a barna az alapszín, illetve legyen rajta iskola, bölcsöde, iroda, autószerelő műhely és természetesen autók.
A drapp alapból kiindulva, hogy az egyenes elrendezésnél háttérként szolgáló égboltot elkerüljem, inkább kissé térképszerűen helyeztem el, térben a házakat. Ettől sokkal mozgalmasabb, izgalmasabb lett az egész, a színes elemek is elszórtabban jelennek meg. Hogy mégse legyen túl tarka az összhatás, a fákat, embereket, utakat csak "cérnával rajzoltam" rá kézzel, géppel.

Nagyon élveztem ezt a munkát, igazi öröm varrás volt!




1 megjegyzés:

Ágota-Lencsi Művek írta...

Fú, nagyon klassz lett! Gratulálok!:)