Színes világ - Most tényleg a sárga?

Érdekes figyelni magamat, hogyan változik az ízlésem, a véleményem bizonyos dolgokról, ahogy telnek az évek. Vegyük csak a színeket. Alapvetően mindig a visszafogott, semleges árnyalatokat kedveltem és kizárólag a hideg színeket: kéket, zöldet, szürkéket, feketét, fehéret és a lilát. 
Egy ideje viszont ezt vettem észre, hogy a rózsaszín egy-egy pasztell, mályvás tónusa is beóvakodott a ruhás szekrényembe. Azért ez tulajdonképpen nem nagy dolog.
De ami ennél sokkal furcsább, hogy egy ideje tetszik a sárga! Nem hordom, nincs is semmi sárga tárgyam, de fontolóra vettem, hogy a türkiz kiegészítőinket a lakásban sárgára cseréljem. (Egy dolog tart vissza, hogy ezek is viszonylag újak, így túlzás volna máris félretenni őket.) Az alap fehértől a szürkén át a feketéig terjed, így bármivel kiegészíthetem és ez nagy szabadságot ad a könnyű, gyors és olcsó változtatáshoz.
Mindenesetre a szürke minimális sárgával nagyon mozgatja a fantáziámat. 
És akkor most szembe jött velem egy pont ilyen textil. Nem hagyhattam ott, így egyelőre két kis táskát készítettem belőle.


Mutatom, miért is találom szépnek ezt a párost. Ha látjátok, amit én ezeken a képeken, akkor értitek, ha nem, akkor ti nem ebben a korszakban jártok éppen. :)





 A képek forrása elérhető itt a pinterest albumomban rájuk kattintva.

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Engem a sárga mindig feldob, az is az egyik kedvenc színem, mióta csak az eszemet tudom.
De az is igaz, hogy a többi kedvenc változik az idők folyamán. A gyerekkori sárga-rózsaszín-világoskéket jó sokáig a sárga-narancs-zöld követte, aztán egy időben volt a piros, most meg főleg a zöld, és jöhet némi bordó, sőt lila hozzá, amin magam is meglepődtem.
Szerintem isteni lenne, ha a meglevő türkiz apróságaidat nem lecserélnéd, hanem kiegészítenéd sárgákkal! :)

boGár krea írta...

Erre még nem is gondoltam. Illetve de, amikor vettem a pici mécsestartókat (mert tulajdonképpen tényleg ilyen kis dolgokról van szó, a legnagyobb a díszpárna), akkor melléjük tettem a mustársárga változatot is és jól mutatott.
Hát még meggondolom... :)
Első lépésként leszedem a karácsonyról még fent maradt díszeket (idén ezek is türkiz színűek), aztán meglátom mit kíván a lakás. Vagy én. :D