Letölthető tavaszi "szókép"

Ideje feldobni némi színnel a lakást! Ehhez készítettem nektek két üde színvilágú nyomtatható képet, amin csupa tavaszt idéző szó szerepel. (A fotó minőségéért elnézést kérek, de ebben a rémes novemberi sötétségben ennyire tellett.)



 A képekre vagy az alatta látható linkre kattintva máris letölthető, nyomtatható bármelyik tavaszi hangulatú és témájú kép. A másodikra a sárgákkal némi napsugarat is becsalogattam.

https://docs.google.com/document/d/1VI1ylMj6RgdzBFP2wbZo8BJAtN3AYx3W6iDiozPHsBs/pub   https://docs.google.com/document/d/1r6DjkenAtBiVQ322QGnNyPCukxi5CBwNM6ff4Ec78MA/pub
Tavaszi szavak1: letöltés.                     Tavaszi szavak2: letöltés.

Megmutatom még mit rajzoltam itthonra. A korábban is használt fekete keretbe új fotókartont tettem, amire a fenti szavakból válogattam és két madárka társaságában fehér krétával felrajzoltam. Végül egyszerűen hajlakkal fixáltam. :)
Nem tökéletesek a betűk, sőt a sorok is kicsit billegnek itt-ott, de mivel teljesen szabad kézzel készítettem, nem is olyan vészes. Ugye?



Nektek milyen szavak jutnak még eszetekbe a tavaszról?

***

3 megjegyzés:

Anett írta...

Tulipán:-)

Nagyon köszi,az itteni dekor bolt is tele van képekkel, ez most nagyon trendi.:-)

Más!Száradnak lenn a ruhák, hajtogatós módszerrel. Irtam a vasalós bejegyzésedhez, de valószinűleg az utólsó klikk hiányzott a részemről.:-)

judit írta...

de jó, mi egy hónapja készítettünk hasonlót, csak nálunk a szöveg: "akkor szeress a legjobban, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem"
:)

boGár krea írta...

Anett, a tulipán nekem is megvan. :)

Kíváncsi vagyok, neked bejön-e a pihentetős szárítás. Majd írd meg légy szíves!

Judit, nagyon jó a ti szövegetek! Én még keresgélem a mi mondatunkat. Addig meg maradnak a szezonális szavak, idézetek.