Hétvégi hangulatfokozó

Hetek óta be vagyok zárva a lakásba. Először az egyik gyerkőc betegsége volt az oka, aztán meg a sajátom nem enged ki a kertbe. Igaz, az időjárás is csak mostanra tette csalogatóvá. Most azonban már nagyon mennék! Ennél nagyobb motiváció tán nem is kell a gyógyuláshoz...
Addig is tervezgetem a kertet, gyönyörködöm mások csodás munkájában. 

Hamarosan elkészülnek a veteményesben a kiemelt ágyásaink. Nagyon bízom benne, hogy ugrásszerű javulást hoz majd a növények fejlődésében és a betakarítható termés mennyiségében, minőségében is ez a módszer és persze a jóféle föld, amibe ültetek. Szeretnék végre én is zöldségektől burjánzó ágyásokat, terméstől roskadozó növényeket! És akkor majd saját fotókat mutatok nektek...

Most viszont itt vannak ezek, amiken csak ámulok és sóhajtozom. Ugye milyen hívogatóak?


        

 

képek forrása rájuk kattintva elérhető

Terveztek kerti munkát erre a hétvégére?
Vagy bármilyen programot a szabadban?
Ugye igen?

1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hmmm, nagyon hangulatos képek! Én is csak vágyakozom kert után, sajnos most harmadik emeleten lakunk. De addig is, míg ez nem változik, ott vannak nekem a parkok! :) A héten már többször is sétálgattam, megnyújtva bevásárlókörutat, vagy ügyintézésből jövet-menet... :) Megtoldva egy fagyival, isteni volt!