Jusson jókívánság minden napra! - 24+1 letölthető kártya

Minden reggel csomagolok mindenkinek tízórait. A dobozokba pedig kerül egy-egy jókívánság is a finomság mellé. Korábban a szalvéta sarkára írtam üzeneteket. Mostanában előre készülök, kinyomtatom a kis kártyákat és minden csomagba rejtek egyet. Várják a fiúk és örömmel olvasgatják. Ha kimarad, akkor nagy megelégedésemre hiányolják. 
Be kell vallanom, kedvenc illusztrátoraim munkáit szoktam felhasználni a tökéletes hatás kedvéért, de most elkészítettem a saját verzióimat. Nyilván a közelükben sem járnak azoknak, de az üzenet így is célba ér.
Minden oldalon 12 üzenetet találtok. Ha szeretnétek, töltsétek le bátran!
(Sikerült végre igazán jó minőségben PDF formátumba ültetnem, így kinyomtatva is szépek, élesek lesznek a képek!)


Az első pakk csodás tájképekkel inkább komolyabb, felnőttesebb. A fotókat sajnos nem én készítettem, a Canva szabadon használható gyűjteményéből válogattam.

Fotós jókívánság kártyák letölthetőek innen.

A másik csomagban egyszerű ikonokat használtam. A fiú-lány verzió között a különbség az "Éljenek a fiúk/lányok!" kártya. A srácok itthon nagyon díjazták ezt az üzenetet. Nem tudom mit szólnának a lányos levélkéhez? Ki is próbálom! Már előre hallom, hogy "De anyaaaa!"

Jókívánság kártyák lányoknak letölthetőek innen.
Jókívánság kártyák fiúknak letölthetőek innen.

Használjátok örömmel!
Ha tetszett, írjátok meg nekem a reakciókat!


3 megjegyzés:

Kinga írta...

Szia! Hogy lehet letolteni ezeket a szépségeket? Köszi

boGár krea írta...

Szia Kinga!
Egy ingyenes regisztráció után a box-on elérhetőek.
Ha nem megy írj e-mailt és átküldöm. ;)

Unknown írta...

Szia !

Regisztráltam a boxon, de sajnos így sem tudtam letölteni. Segítenél benne?

Köszönöm