Mai reggeli

Nem a levegőbe beszéltem ám a múltkor, tényleg turmixolok rendületlenül. Ma reggel kétféle smoothie készült. A felnőtteknek zöldséges, a fiúknak gyümölcsös.
Ha már egyszer ilyen szivárványos napunk van!


Zöld turmixomba került fél kígyóuborka, két zellerszár, egy alma, kis darab gyömbér és egy nagy marék spenót. Ásványvízzel hígítottam és még így is nagyon sűrű volt. Két jókora pohárral (3 dl) lett belőle. A magamét két részletben tudtam csak meginni, olyan laktató. Az alma miatt édeskés, a gyömbértől kissé pikáns, csípős. 

Pink turmixomba egy banánt, egy narancsot, egy nagy marék fekete szedret és ribizlit vegyesen (fagyasztott) tettem. Ezúttal epres ivójoghurttal kevertem össze. Szintén két nagy adag jött ki belőle. Olyan finom, mint egy jóféle gyümölcsfagyi. (Jéggel keverve fogom is helyette készíteni.)
Persze nekem is ez ízlett volna jobban, de szeretném, ha fiúk átnyergelnének idővel a zöldségekre is, úgyhogy példamutatóan kortyolgattam a zöldet. Az sem volt rossz! Csak ne lennék ennyire édes szájú...


Nincsenek megjegyzések: