Újra itt

Azt hittem, a tavalyi - nem túl kellemesen - eseménydús év után már csak egyre jobb jöhet. Aztán beköszöntött 2020 és vele együtt fenekestül fordult fel mindannyiunk élete. 
Biztosan sokan vagyunk, akiknek nem csak átmeneti változást hozott ez a helyzet. Ismét mérlegre kerültek az én dolgaim is, sok szempontot kellett figyelembe venni, sok mindent átgondolni. 
Ennek most az lett az eredménye, hogy új életre kelt a boGár krea műhely. Azt kell mondjam, boldoggá tesz, tele vagyok új tervekkel, lelkesedéssel, tettvággyal. 
Szeretem tervezni és készíteni a figuráimat. Mindig nagy örömmel tölt el, ha elkészül egy újabb figura, közben pedig azt remélem, hogy kedves játszótársa, barátja lesz majd valahol egy kicsi (vagy nagyobb) gyereknek.
Máris sok új munkámat töltöttem fel az online bolt polcaira és folyamatosan varrom, rakom fel őket. Amiket most is találtok: csörgőket, szundi párnákat a legkisebbeknek, pólyás bébi állatokat, batyus barátokat és garázsbatyukat a nagyobbaknak. A képekre kattintva több információ és több hasonló figura elérhető.

Elindítottam instagram oldalamat is és természetesen él a facebook oldal is. 
Mivel a blogra ritkábban írok, érdemes valamelyiket  követni és figyelemmel kísérni, mert naponta jelentkezem az újdonságokkal, beleshettek a műhelybe, részt tudtok venni a játékokban, értesültök az akciókról is.
Várlak szeretettel!



       





      


   

Nincsenek megjegyzések: