Amit megtartottam...

...azokból az anyagokból, aminek egy részét az előző - már törölt - bejegyzésben felajánlottam. (Bocs Aledi és Kati! Azért kb. ennyi nektek is megy.)
Jól mutatnak, csak kár hogy még egy szék ülőfelületét sem takarják be... Ennek ellenére, mivel darabonként még egy zsebkendő méretét sem érik el, tovább tartott kiteregetni őket, mint egy rendes adag mosott ruhát. :)
Na, és az a rengeteg cérna és szösz, ami a mosógépből kijött utána...
Na mindegy, azért jó rájuk nézni. Még nem tudom mi lesz velük, leginkább applikációnak tudom elképzelni, főként méretük miatt...


Más...
Tegnap lezajlott az ovis farsang. Végre a nagyfiam nem volt beteg, mint az előző években, így egy nagy varázslóval büszkélkedhettünk! Íme:

Picim is beült az ovisok közé, és készített magának "makszot".


De ami a legfontosabb: nagyon jól érezték magukat, sokat nevettek, táncoltak, szaladgáltak, és még este az ágyban is nagy hévvel ismételgették a nap nagy eseményeit.

4 megjegyzés:

Ledorka írta...

Én meg díjat hoztam neked. :)
http://oltogeto.blogspot.com/2010/02/dij-es-megint-7.html

boGár krea írta...

Köszönöm szépen! Nagyon megtisztelő! És hurrá!!!! (Most örülök és zavarban vagyok...) Igyekszem mihamarabb megfelelni rá! :)

Aledi írta...

Milyen fess kis varázsló : ) Az én fiam is volt, aztán a lányom is megörökölte.
Jól néznek ki az anyagok. Én is applikációknak szánom, aztán majd meglátjuk mi lesz velük, ha textilről van szó, nem bírok leállni, lassan kéne már nekik egy külön lakás : )

boGár krea írta...

Szerintem at én családom is örülne, ha nem a nappalit borítanám be velük időröl időre... :)
De majd egyszer lesz egy saját szobám, ahol nyugodtan szerteszét pakolhatok (amit nem szoktam egyébként! hi-hi)! Csak győzzem kivárni!