Én is kaptam...

...egy díjat Lidérckétől. Nagyon szépen köszönöm!!! Igazán megtisztelő, különösen azért, mert nagyon szeretem a munkáit, és az írásait. (Az eddigiek alapján úgy látom, sok dologban egy rugóra jár az agyunk...)
És előre bocsátom, hogy csak azért nem adom neki továbba a díjat, mert tőle kaptam... :D


A díjkiosztás szabályai alapján hét dolgot kell írnom magamról. Nem is olyan könnyű! Ha már egyszer 7, akkor a törpéket hívom segítségül... :)

1. Hapci: nem vagyok. Hála Istennek, nincs allergiám semmilyen növényre. Ez azért nagyon jó, mert vidéken lakunk, méghozzá teljesen a falu szélén. (A szomszéd telek pedig tavasztól őszig szépséges és kevésbé szépséges gyomokkal van elborítva :) Mikor a pipacs virágzik, kifejezetten gyönyörű!) Na, és a kert végénél már a mezőgazdasági területek nyújtózkodnak. (Mikor ideköltöztünk, éppen a napraforgó virágzott! :)))

2. Kuka: sem vagyok. :) De szelektíven gyűjtjük a hulladékot. Fontos számomra a környezetvédelem, írtam is pár cikket a témában... És persze igyekszem környezettudatosan élni.

3. Szende: vagyok. Legalábbis elég visszahúzódó, csöndes, szolid embernek tartom magam.

4. Szundi: viszont nem vagyok. Reggel korán kelek, legtöbbször magamtól már 6-kor fent vagyok. Éjszakázni nem nagyon szoktam, 10 körül már ágyban vagyok. Viszont nap közben sosem alszom!

5. Morgó: olyankor vagyok, ha igazságtalanságot látok, vagy tapasztalok. De akkor nagyon! Meg, ha három adag mosott ruha vár vasalásra...:) És, ha nincs itthon csoki! :D

6. Tudor: is lehettem volna. De mikor lediplomáztunk, én már inkább családra vágytam, mint tudományos kutatásokra. (Pedig hívtak Phd-re...) Most meg már olyan távolinak tűnik.

7. Vidor: vagyok most éppen. Azért, mert nagyon jó társaságba kerültem ebben a blog-világban. Olyan jó látni, hogy ennyi segítőkész, barátságos, kedves ember vesz körül. És valamiben mindannyian hasonlítunk :)
Köszönöm mindenkinek, aki ellátogat hozzám!

Nos, ennyit rólam. A következő szabály szerint most hét blogtársamat kell belinkelnem, akiknek továbbadom a díjat! Ez talán még nehezebb! Egyrészt egy csomóan megkapták már, akiknek szívesen adtam volna (úgyhogy akinek már van, az vegye úgy, hogy tőlem is kapta!), másrészt azok is többen vannak, mint hét, akik még nem kapták meg. Aki ezen az oldalamon szerepel, mind megérdemli!

Akiket mégis kiválasztottam:

Ha valaki tehernek érzi, természetesen nem kényszer...

5 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nahát, nem is gondoltam, hogy ennyi közös pontunk van! :)))
1. Szintén a falu szélén lakunk, a szántóföld mellett.
2. Én is írtam cikkeket környezetvédelmi témában. Előadásokat tartottam régen pl. a Születés Hete rendezvénysorozaton is.
3. Szintén visszahúzódónak tartom magam, de sokan mondták már, hogy nyitott vagyok.
4. Hajnalban kelek, többnyire.
5. Ez is egyezik.
6. Én Peti születése miatt halasztottam, mire visszamentem volna, megszűnt a pécsi képzés.
7. Ugyanezt érzem.
Hát nem kísérteties? :D

Örülök, hogy leírtad, és köszönöm a kedves szavakat! :)

krisz írta...

Köszönöm a dijat!Igazán nagyon kreativ módon válaszoltál!Nagyon tetszik!!!

boGár krea írta...

Lidércke, éreztem én, hogy rokonlelkek vagyunk.:) Hányadszor is írtál 7 dolgot magadról? :DD

Krisz. Nagyon szívesen! Kíváncsi vagyok a te válaszaidra...

Ledorka írta...

Ezzel együtt? :D Nyitott könyv vagyok. :))

katafolt írta...

:))
Köszönöm,Brigi !