Frederik(a)

Nos igen, elég nagy a dilemmám.Ő ugyanis itt pont olyan hatással van rám, mint az a tinédzser a buszon, akivel minden alkalommal találkozom, ha így utazom. Többedszerre sem tudom eldönteni, hogy fiú-e vagy lány? Persze az én brekim nem hord rövid fekete hajat csupa szürke és fekete ruhákkal és több testrészében fülbevalókkal. Sőt a néhány rózsaszín csík miatt a nadrágján akár lánynak is nyilváníthatnám, némi szempilla kiegészítéssel pedig pontot is tehetnék eme fennakadás végére. Valahogy azonban mégsem megy. Döntse el majd az, akinek a barátja lesz!
(És ígérem, a testvérein már egyértelművé teszem nemi hovatartozásukat. Mi több, előfordulhat, hogy előkelőbb rangra emelem őket. Gondolom nem túl nehéz megfejteni, milyen magasra. :))


Több információ és kép itt a boltban található. Persze a gazdáját is ott várja.
.


4 megjegyzés:

zazálea írta...

jaj, de jóóóóó! sztem ő lány. :))

Noemi írta...

Szerintem nagyon-nagyon-nagyon-nagyon cuki es nekem inkabb fiu :)

Ibolya írta...

Nem nagyon szeretem a békákat, sőt, egyenesen félek tőlük, de ez aranyos lett. Igen...ő szerintem is fiú.

boGár krea írta...

Igazából én sem vagyok béka rajongó, de van az a forma, ahogy nekem is teszik. (mondjuk ez :))
A fb-os "szavazatokat" is beleszámítva mindenképp a fiú vezet, de én még mindig azt mondom az dönt, aki a gazdája lesz! :)