Adventi naptár - letölthető kártyákkal

Elkészült az idei naptár. Ahogy korábban már mutattam, kész sablonnal dolgoztam. Habár nem kellett a szerkesztéssel bajlódnom - ami bizony nagy könnyebbség volt -, így is pár órát igénybe vett, amíg szépen kivágtam, felragasztgattam a zsebeket.
Egy meglévő képkeretet festettem le feketére, amibe pont beleillett az 50x70 cm-es fotókarton. Az oszlopok egymástól 1 cm-re, a sorok 2 cm-re vannak. Ha a középsőkből kialakított keresztet helyezitek el először, akkor a többit már gyerekjáték hozzá rendezni. Pont, mint a Rubik-kocka. Ha-ha. Na jó, annál azért jóval egyszerűbb!


A bennük rejtőző kártyákra a meglepetéseket a korábban összeállított listámról válogattam, ezeket ti is letölthetitek, kinyomtathatjátok ide kattintva.
Itt is többet találtok majd a szükséges huszonnégynél, így talán könnyebben tudjátok családotokra szabni a meglepetéseket.


Nagy előnye ennek a naptárnak, hogy nem kell előre összeállítanom minden napra a meglepetést. Itt-ott szükség lesz némi előkészületre, például a mézeskalácsot előző nap begyúrni vagy megvenni a gesztenyét a másnapi sütéshez. A naptáramba is beírtam, melyik napon mi következik, így könnyen nyomon tudom követni majd. 
A programok elosztásánál figyeltem arra, hogy sűrűbb iskolai napokra azok kerüljenek, amik nem időigényesek. Például a zongoraóra és úszás utáni estére jöhet a forró csoki vagy a sült gesztenye. A hétvégékre vagy a téli szünetre mehet a pizsama nap, a sütögetés vagy a társasjáték maraton.
(Ha pedig váratlan program jön közbe, akkor még mindig kicserélhetek titokban egy-két kártyát.)

Minden korábbi adventi naptárhoz kötődő bejegyzésemet elolvashatjátok itt.


Nincsenek megjegyzések: