Ajtódísz lépésről lépésre

Néhány évvel ezelőtt vásároltam egy szív alakú karácsonyi ajtódíszt*. Erős drót alapját nem dobtam ki, így évről évre újra használhatom. Eddig mindig visszavittem a virágboltba, hogy feldíszítsék nekem, most azonban úgy döntöttem, megpróbálom magam. Meg is mutatom nektek.


Nézzük először, miket használtam hozzá:
drót koszorúalap
örökzöld ágak (fenyő, tuja, boróka)
kötöződrót
csípőfogó, metszőolló, olló
szalagok
dekoráció (nálam termések, zuzmó)
ragasztópisztoly

Az örökzöld ágakat 10-15 cm hosszúra vagdostam és kis csokrokat kötöttem belőlük, majd alulról felfelé haladva az alapra drótoztam. Ha nem raktam volna rá borókát, egész könnyű lett volna, de így agyon szurkálta a kezemet. Úgyhogy vagy dolgozzatok kesztyűben, vagy ne tegyetek rá ilyet.


Felragasztgattam a terméseket. Szerintem ebben a formában karácsony után is maradhat akár tavaszig, de Bálint-napig biztosan az ajtón. (Esetleg piros masnival?)


Végül az akasztónak szánt szalagot és a masnit is felkötöttem és egy angyal formájú fa figurát lógattam be középre. Ezzel el is készült az ajtódíszem. Nem volt nagy ördöngősség, aki kedvet érez hozzá, bátran vágjon bele.

*Később a 2012-es Nők Lapja Advent magazinban találtam meg az elkészítés leírását, nekem is ez volt segítségemre most.

Nincsenek megjegyzések: